CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

90% zamówień realizowanych (wysyłanych) jest do 48h od daty złożenia zamówienia w systemie (z wyłączeniem dni wolnych).

W przypadku przejściowego braku danego produktu klient w ciągu 24h od złożenia zamówienia zostanie o tym fakcie poinformowany drogą mailową.

Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje potwierdzenie wraz z numerem listu przewozowego tak aby w prosty i łatwy sposób mógł śledzić jej aktualny status.

 

Adresy stron na których mogą Państwo śledzić losy przesyłek:

- dla przesyłki kurierskiej: Patron Service (pds2.patronservice.pl)
Po przejściu do w/w strony należy wybrać przycisk "STATUS PRZESYŁKI" następnie w wolne pole należy wprowadzić numer lub numery (oddzielone przecinkami) listów przewozowych oraz nacisnąć przycisk "SZUKAJ" (uwaga: próba zatwierdzenia przyciskiem ENTER na klawiaturze komputera nie uruchomi procesu wyszukiwania).

- dla przesyłki pocztowej: Poczta Polska (www.sledzenie.poczta-polska.pl/)
Aby wyszukać przesyłkę rejestrowaną należy w polu "Identyfikator" wpisać pełny 20 - cyfrowy lub 13 - znakowy numer (np.: 00159007733123456789, RR123456789PL, CP123456789PL, VV123456789PL, EE123456789PL) podany na potwierdzeniu nadania, bez spacji oraz nawiasów i nacisnąć [Szukaj].
Nie uda się wyszukać przesyłki podając jedynie część numeru, np.: 123456789, ani stosując metaznaki, np. %123456789%. Jeśli numer jest błędny lub w systemie nie zarejestrowano informacji o przesyłce z podanym numerem, pojawi się komunikat: "Brak przesyłki o podanym identyfikatorze"
W przypadku listów poleconych mogą być wyświetlane informacje o dniu nadania i doręczenia przesyłek, bez drogi ich przemieszczania.
Pytania związane ze śledzeniem przesyłek i wyszukiwarką można zgłaszać na adres mailowy: uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl

 

W razie pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji:

tel: +48 787 584 782

e-mail: shop@tytani.pl

  Adrian (obsługa zamówień)