FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

1. Masz problem z zalogowaniem sie na stronie tytani.pl?
Na stronie logowania kliknij na link "Nie pamiętasz hasła". Następnie podaj swój adres e-mail a hasło zostanie automatycznie przesłane na wskazany adres.

2. Czy cena podana przy danym produkcie jest ceną ostateczną?
Tak cena podana przy produkcie to cena ostateczna która zawiera juz podatek VAT. Nie uwzględnia ona jednak kosztów dostawy.

3. Gdzie należy umieścić kod rabatowy, który od Państwa otrzymałem/łam?
Po wybraniu preferowanych przez Państwa produktów należy przejść do zakładki "KOSZYK" a następnie w pole umieszczone pod listą produktów wpisać stosowny kod. Następnie należy zatwierdzić operację klikając w pole "ZASTOSUJ KUPON". System automatycznie naliczy określony rabat i będą mogli Państwo przejść do kolejnych kroków związanych z zamówieniem.

4. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Tak realizujemy takie zamówienia. Różnica sprowadza się do formy płatności (brak możliwości wysłania paczki pobraniowej) oraz kosztów wysyłki, które naliczane są indywidualnie po złożeniu zamówienia w systemie. Kalkulacja kosztów dostawy odbywa się w oparciu o aktualnie obowiązujący taryfikator poczty polskiej.

5. Złożyłem/łam kilka różnych zamówień,  czy mogą one zostać wysłane jedną przesyłką?
Oczywiście tak, jednak należy w takim przypadku poinformować nas telefonicznie lub mailowo.

6. Otrzymałam potwierdzenie nadania przesyłki kilka dni temu, jednak jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym do którego Pan/i należy (status paczki mozna również sprawdzic na stronie http://www.sledzenie.poczta-polska.pl) lub sprawdzenie statusu przesyłki na stronie firmy kurierskiej http://pds2.patronservice.pl w zależności od tego jaką formę wysyłki Państwo wybrali. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Działem Obłsugi Klienta pod adresem shop@tytani.pl lub telefonicznie +48 787 584 782

7. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. (należy o tym fakcie powiadomić nas telefonicznie, mailowo lub dopisując w komentarzu do zamówienia)

8. Czy isteniej możliwość wysłania przesyłki usługą POSTE RESTANTE?
Tak, istnieje taka możliwość. Należy wówczas przesłać do nas dokładny adres urzędu pocztowego w którym chcą Państwo odebrac przesyłkę. (Uwaga w przypadku tej formy wysyłki paczka nie jest dostarczana przez doręczyciela lecz należy ją odebrac osobiście)